יום שישי, 24 במרץ 2023

כתב אישום כנגד תושב ת"א שנמלט משוטרים בנסיעה מסוכנת תוך שהוא מתחזה לשליט "וולט"

 פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד יוסף מוחמד מנסור (21) תושב תל אביב, שברח משוטרים לאחר שנתפס חוצה בנסיעה צומת באור אדום, תוך סיכון חיי אדם ופציעת אחד מהשוטרים.

מכתב האישום שהגיש עו"ד מתן מיטל עולה כי לפני כשבועיים רכב מנסור על קטנוע בתל אביב כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת על ידי ארגז של חברת השליחויות "וולט" ואילו הוא כלל אינו עובד החברה. מנסור חצה צומת רחובות ברמזור אדום תוך סכנת התנגשות של כלי רכב בקטנוע שלו. זוג שוטרים אשר שנכחו בסמוך החלו לנסוע אחריו. בהגיעו לצומת הבאה חצה שוב עם קטנועו באור אדום. כאשר השוטרים כרזו לו לעצור בצד הדרך, המשיך בנסיעה מהירה כדי להימלט תוך שהוא חוצה עם הקטנוע מעברי חציה להולכי רגל, צמתים נוספים באדום, נוסע על המדרכה ונגד כיוון התנועה, תוך שכלי רכב רבים נוסעים מולו וסוטים ממסלולם כדי להימנע מתאונה קטלנית.

כאשר השיג אותו האופנוע המשטרתי, התנגש בו מנסור בכוונה, כדי למנוע עיכוב או מעצר. כתוצאה מכך נפלו השוטרים אל הכביש ומנסור נפל גם הוא והחל במנוסה רגלית. אחד מהשוטרים החל במרדף רגלי אחר מנסור ותפס אותו בעודו מסתתר בחצר בית סמוך למקום. השוטר השני נחבל באורח חמור בשל הפגיעה שנגרמה מנפילתו לכביש והובהל לחדר טראומה בבית החולים, בו אובחן עם שבר בירך.

בבקשת המעצר ציין עו"ד מיטל כי "מעשיו של המשיב, כמתואר לעיל, הינם נטולי רסן המלמדים על זלזול בחיי אדם, שכן במעשיו יצר סיכון ממשי לחיי השוטרים, לשלומם וכן לביטחונם של הנהגים והולכי הרגל בכביש...".

 

כתב האישום מייחס למנסור עבירות של סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה וחבלה בכוונה מחמירה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה